Scavenger Hunt – Exploration #58

Keri Smith stuurt me op een bijzonder soort speurtocht. Een Scavenger Hunt is, heb ik ontdekt, een speurtocht waarbij in korte tijd zoveel mogelijk voorwerpen verzameld moeten worden. Vaak zijn die voorwerpen nader omschreven zoals in de lijst hieronder. Die lijst heb ik opgesteld. Winnaar is degene met de meeste punten.

  1. Een kassabon (2 punten als het te betalen bedrag minder dan 1 Euro bedraagt)
  2. Een servet met logo en/of naam van een eetgelegenheid
  3. De handtekening van een voorbijganger (2 punten als zijn/haar voornaam René(e) is)
  4. Een kopie van een geliefd recept van iemand uit het dorp (2 punten als het originele recept handgeschreven was)
  5. De eerste bladzijde van een plaatselijke krant
  6. Een visitekaartje (2 punten als de eerste voorletter een J is)
  7. Een kortingsbon (2 punten als het niet om eten gaat)
  8. Een op de grond gevonden muntstukje
  9. Een gebruikte envelop (2 punten als er een poststempel op staat)
  10. Een gevonden plastic zak, met door jou opgeraapt afval
  11. Een luciferdoosje
  12. De helft van een paar (2 punten als het een oorbel is)

Nu nog op een gelegenheid om deze opzet uit te proberen :-).

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.