Waterwerelden – Exploration #52

Keri liet me iets doen waardoor ik me op een plezierige manier een ontdekkend kind voelde. Ik had potjes met een schroefdeksel bij me en op drie verschillende plekken schepte ik die vol water. Ik zette de potjes in de zon om te zien wat er zou gebeuren.

Tot mijn verrassing zag ik al heel snel van alles bewegen in het water. Toen ik na een paar dagen een van de de potjes opendeed om het watergewemel weer de vrijheid te geven, dreven er dode muggen op het water. De larven hadden kans gezien om te overleven, maar helaas waren de insecten verdronken… Het wonderlijke was dat het water uit dat ene potje juist afkomstig was uit een plas regenwater, en niet uit groter open water, zoals bij de andere twee het geval was. P1070130

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

