Geuren – Exploration #50

Wat goed dat ik juist nu toe ben aan de opdracht van Keri Smith om iets te doen met geuren in de buurt.
In juni kan de geur van bloemen me zo verrassen. Ik fiets door de straten van het dorp en opeens ruik ik linde! En ja: daar staat een lindeboom in bloei. De bloesem van een lindeboom ziet er zo mooi uit.
lindebloesem getekendEn in het boos lopen en juist als je er niet op verdacht bent, kamperfoelie ruiken – wat een feest.

kamperfoelie getekend

Zomerbloei is een
lust voor het oog niet alleen,
maar ook voor de neus.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

