Gevonden papier – Exploration #43

Deze opdracht van Keri Smith was juist een kolfje naar mijn hand! Ik heb op straat papier opgeraapt, en een manier bedacht om mijn vondsten te presenteren. Ik had een broodzak, een snoepdoosje, een stuk papier van een sigarettenverpakking, een boodschappenlijstje, een reclamefolder en een sinaasappelpapiertje.

Ik heb in een tijdschrift grote letters opgezocht. Mijn gevonden papier legde ik eronder, en ik knipte de letters uit beide lagen. Met die letters vormde ik een toepasselijke tekst.

found paperZo heerlijk om te prutsen…

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Gevonden papier – Exploration #43

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een kleurrijke en diverse letters heb je geknipt! Leuk gedaan!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

