Anders – Exploration # 40

Keri Smith schrijft op bladzijde 108 in haar boek How to be an explorer of the world over het veranderen van je zintuiglijke ervaring van de wereld. Dat bracht me op het idee met oordopjes in een treinreis te maken. En dan geluiddempende, geen geluidgevende… Doodstil werd het niet, maar wel veel stiller.

Het viel me op dat het rustiger leek dan anders in de trein. Minder druk en vol. Mijn aandacht voor wat er, buiten en binnen, te zien was, was gerichter.treinTegelijk was ik meer naar binnen gekeerd. Ik vraag me af wat er met je persoonlijkheid gebeurt als je doof wordt.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

