Interesting Garbage – Exploration #34

Keri Smith heeft me met andere ogen naar afval laten kijken. Dopjes van verpakkingen van vruchtensap en zuivel heb ik gespaard voor een goed doel. Wanneer is iets afval? Wie bepaalt wat waardeloos materiaal is?

Achtereenvolgens de dopjes, en wat ik er mee deed: op kleur sorteren, en de dopjes als mozaïeksteentjes gebruiken. Wat een plezier had ik in de zon!

IMG_9148IMG_9149IMG_9151

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Interesting Garbage – Exploration #34

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Inderdaad goed om af en toe eens stil te staan bij de waarde van afval en de waardeloosheid van veel zaken die we juist niet als afval beschouwen.

    Leuk, je ‘dopjes-mozaïek’! Ik zie er van links naar rechts een meisje, een boom, een kerk met gebrandschilderde ramen en de zon in. Was dat ook je opzet?

    Liefs van Sterre

    • Katrien Ruitenburg zegt:

      Hoi Sterre,

      Goed gekeken, hoor! De gebrandschilderde ramen had ik zelf niet gezien…

      Mama …………………………………………………………. mijn blog: katrienruitenburg.wordpress.com …………………………………………………………. Zo vast als een huis is ook niet voor altijd, want een bouwval gezien.

      Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

