Accidental Art – Exploration #27

Keri Smith laat me zoeken naar ‘toevallige kunst’. Ik heb gezocht. Ik vond deze stoeptegel.

accidental art 1 (1)Korstmoskunst. In een muur twee gaten en eronder – niet heel duidelijk op de foto – een half rondje. Daar zag ik ook meteen een gezicht in. Ik op zoek naar iets herkenbaars. Kunst die èn toevallig èn abstract is – dat is blijkbaar teveel van het goede!

accidental art 2

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

