Kijkkastje

Lastig soms, dingen wegdoen. Je hebt er geen bestemming voor, maar het voorwerp ziet er zo aanlokkelijk uit dat je er heel graag één voor zou bedenken  Zo was het ook met een houten kistje van ongeveer A4-formaat. Wit geverfd, ondiep. Zoiets gooi je toch niet weg? Het kistje heeft maanden rond mijn bureau gezworven. Tot ik op een dag een artikel las over Zweden, met een mooie foto erbij. Toen zag ik ook het houten Dalarna paardje staan, een geliefde herinnering aan een verblijf in Zweden.De plaat op de achtergrond, het paardje op de rand van het kistje: het thema was duidelijk. Ik knutselde er een Zweedse vlaggetje aan vast. Later heb ik er nog wat plaatjes aan toegevoegd.
Zweeds

En nu staat het kistje boven mijn bureau, en heeft het een functie – toch?

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

