Boekomslagen

Ik heb twee boeken in huis waarvan de omslag opvallende gelijkenis vertoont. boekomslagen mei 14Het boek van Brené Brown is een uitgave van Levboeken, en B’IJ Barbara wordt genoemd als ontwerper.
Houd me vast is een uitgaven van Kosmos, en Nico Richter is de ontwerper.
Wat zegt het als twee ontwerpers los van elkaar twee verschillend gekleurde touwtjes aan elkaar knopen voor op hun boekomslag?

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Boekomslagen

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Dat ze allebei de draad kwijt zijn!😉

    Liefs van Sterre

  2. Pingback: Vervolg boekomslagen | Katrien Ruitenburg

  3. Pingback: Brené Brown – boekomslag, nog een keer | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

