Gevonden

Ik raap wel eens briefjes op. Kijken of wat er op staat mij iets zegt, terwijl het briefje zeker niet bedoeld was voor mijn ogen. Aan de haal gaan met de woorden van een ander.

Gisteren vond ik maar liefst drie boodschappenlijstjes.
briefje 1:

  • kam
  • pond em 2k 2x
  • fruitsnacks
  • nasimix
  • gehakt
  • champ
  • prei
  • melk
  • vifit
  • aardappelen
  • kaas ma
  • rundvl slaatje (zie briefje)

briefje 2:

drinken = alle vier
suiker
toetjes
1/2 half brood
crackers
ham

briefje 3:

  • kaas
  • appelsap
  • activa aardb
  • Nescafé
  • latte Amaretto
  • Wiener Melange
Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Gevonden

  1. Pingback: Gevonden – vervolg | Katrien Ruitenburg

Reacties zijn gesloten.