Exploration #18

Keri Smith draagt op: Document part of a building (s) that most people ignore (examples include the ceilings, bathrooms, corners, closets, and the inside of drawers). Pay attention to the hidden places.

Ik moest daar echt even over nadenken. Ik kom overal, ruim graag op, en van die verloren hoekjes zijn er hier niet in huis. Dacht ik. Opeens schoot me de voormalige badkamer te binnen. Niet een hoekje dus, maar een volwaardige ruimte, met een deur, een raam en een dakraam. De vorige bewoners hadden de badkamer al ontmanteld, en lang is de ruimte speelgoedkast geweest. Toen zijn de planken verwijderd, en werd het: rommelhok. Precies wat ik zoek.
Ik doe de deur open om een foto te maken, en hap naar adem.

IMG_6476
Deze deur is in geen maanden open geweest, want ik zie over een stoeltje twee kledingstukken hangen die ik kwijt was!

  • Eerst ben ik vooral blij: mijn jurk en bloes weer terug.
  • Dan geschokt: hoe is het mogelijk dat zoiets mij overkomt.
  • En nu ben ik vrolijk: ook ik heb van die verloren hoekjes en ik stel mezelf voor verrassingen.

Nu de schone taak de ruimte leeg te ruimen…

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

