Exploration #16

Ik voer trouw de opdrachten van Keri Smith uit. Daarbij bekijk ik iedere
volgende opdracht als ik van de vorige verlaag gedaan heb in een
blogbijdrage. Daardoor is het iedere keer een verrassing wat me
te doen staat. Soms een minder prettige, maar dit keer een heel
plezierige.
Exploration #16 luidt: 
SURVEY – Create a simple survey of a least
five questions. Give it to a sampling of people. Document the
answers in a way that is interesting and readable (for instance,
a graph, spreadsheet, of pictogram).

cropped-boom.jpg

Ik bedacht de volgende aanpak: ik stuur vijf aan mezelf geadresseerde en gefrankeerde kaarten met vragen in een envelop aan vijf vrouwen die horen bij de generatie boven me. Daarbij komen twee dingen samen die ik fijn vind:

  • Contact met mijn dierbare mensen verdiepen
  • Post versturen en… krijgen!

De vragen zijn:

  1. Wat zou u iedere dag wel lusten?
  2. Van wie zou u wel eens een bezoekje willen krijgen?
  3. Wat vind u fijn om te doen?
  4. Wat is er nu beter dan vroeger?
  5. Wat vindt u echt lekker ruiken?
  6. Wat ben ik van u?

Ik hoop op een respons van 100%….

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

