Kunstig knipwerk

Steeds stuit ik op het werk van de volgende twee begaafde papierkunstenaressen: Su Blackwell en Helen Musselwhite.

Su Blackwell maakt boeksculpturen: van oude boeken maakt ze driedimensionale voorstellingen, zoals de voorstelling van dit hotel in Abu Dhabi.

Su Blackwell
Helen Musselwhite brengt ook diepte aan in haar werk, maar bij haar is toch vaker sprake van een verdiept plat vlak.
Helen MusselwhiteRedacties van Nederlandse bladen hebben deze kunstenaressen ontdekt, en ik ben er blij mee. Ik kan blijven kijken naar dergelijke kunstwerken. En ik ben trots als ik gelijk heb met mijn veronderstelling wie verantwoordelijk is voor een bepaalde illustratie.

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kunstig knipwerk

  1. Wauw, wat een talent! Ik kan er ook echt naar blijven kijken…

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

