Exploration #9

Uitgekeken naar kleine dingen. Ik heb de zes mooiste vondsten in een vakjesdoosje gedaan.

  • een veertje
  • een batterijtje
  • een minislakkenhuis
  • een duo mosselschelpjes
  • een heel klein eikenblad
  • een voorwerp waarvan de identiteit niet door mij vastgesteld kon worden

Dat laatste voorwerp houdt me bezig. Het is plat, verroest, er zitten twee gaatjes in, en
het lijkt precies op een strijkijzer. Wat zou het kunnen zijn? Welk doel heeft het gediend?

Hiermee heb ik de opdracht van Keri Smith vervuld. Een minimuseum opzetten, maar ze heeft het over objects that you do not understand or have meaning for.

vakjesdoos

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

