Exploration #7

Keri Smith in How to be an Explorer of the WorldWorld of Color. Collect paint chips from a paint or hardware store. Find colors you respond to in the word. Attempt to match them using the chips.
Verfstalen – ik kijk er graag naar, maar zomaar meenemen als je niet van plan bent verf te kopen… Ik heb in mijn favoriete winkel  gevraagd of ik vier verfstalen mee mocht nemen voor een creatief project. Ja!
verfstalenIk koos een strook blauw, rood, geel en groen. Groen is geen primaire kleur, maar wijkt in mijn beleving toch meer af van de hoofdkleuren dan paars of oranje. Ik keek mijn ogen uit: mooi dat kleurverloop, van zwak naar intens. En wat een dichterlijke namen!

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

