Exploration #5

The first thing you see.  Keri Smith heeft me met haar idee op pad gestuurd en het eerste wat ik zag liggen, was een wit veertje. Start a collection based on the first found object you see in your walk, whatever that is. You decide what the connection between the objects is (can be based on shap, color, size, etc.). Meteen besloot ik dat het de kleur zou zijn. Ik verzamelde wat witte voorwerpen, en ik ontdekte paren: papier en pen, bloes en broek. En zo heb ik meer tweetallen samengesteld, op grond van de overeenkomst tussen de beginletters.

IMG_3667

  • beker en bloem
  • bloes en broek
  • kan en knoop
  • wekker en waxinelichtje
  • schoenen en schelp
  • zakdoek en zoutvaatje
  • papier en pen
  • garen en… genoeg!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Exploration #5

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Nu ik vakantie heb, neem ik ook weer eens een kijkje op jouw blog. En meteen de eerste bijdrage is alweer helemaal ‘Katrien’: spelen met woorden, kleuren en compositie. Leuk!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

