Exploration #4

Keri Smith laat me met haar vierde opdracht wandelen. Collect objects only on your way to work or school every day. 

'How to...'

Ik heb de opdracht een beetje opgerekt. Een wandeling wat verder van huis. Ik ben gaan zitten en heb een stukje grond bestudeerd. Ik zag van alles.

  • zand
  • gras
  • verdorde dennennaalden
  • takjes
  • een kiezelsteentje – zwart, met witte ‘aders’
  • dennenappels
  • houtskool

Ik zat al een tijdje toen ik ook mieren opmerkte. Hoe langer ik keek, hoe meer ik er zag, ook heel dicht bij. Tijdens mijn wandeling terug naar huis zag ik meer dan op de heenweg. Ik begon me af te vragen wat er wel was en wat ik nog steeds niet zag. En of mijn andere zintuigen ook aangescherpt waren.

Zit al een tijdje
te staren voor ik ze zie:
mieren om me heen.

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

