Waar zit ik eigenlijk?

De eerste bladzijden van Keri Smith (How tot Be an Explorer of the World?) gelezen, en beland bij de eerste Exploration. De opdracht is om tien dingen op te schrijven over de plaats waar je bent. Snel, zonder oordeel.

  1. Het elektrische licht geeft het hout van het bureau een mooie glans.
  2. De ronde muismat heeft cirkels in verschillende maten en in vier kleuren: rood, appelgroen, okergeel en hemelsblauw.
  3. De muis is gedeeltelijk dof, gedeeltelijk glanzend.
  4. Het boek van Keri Smith wil niet goed open blijven liggen.
  5. Er zit een roze balk bovenaan het computerscherm
  6. De wekker tikt.
  7. Buiten koert een duif – een beetje onbeholpen nog.
  8. Ik voel hoe mijn lijf prettig ondersteund wordt door de Stokke-stoel.
  9. Het ruikt naar niets.
  10. Onderaan het computerscherm is een paarse balk te zien.

zintuigen

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

