Was op tas

Ik heb een lapjesschilderij gemaakt. Aanleiding waren twee ijsstokjes. Zulke mooie, gladde, ronde stokjes: ik kon ze niet weggooien. Ik zag er kleine palen in. Palen voor een waslijn. Van lapjes kledingstukken geknipt, en die op een stuk jeansstof genaaid. Ze kwamen te hangen aan een waslijn tussen twee palen. Het geheel is nu een zak op een groene tas. Op de foto zijn de hengsels van de tas in de zak gestopt.

IMG_2701

Zo’n tas heb ik alleen.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Was op tas

  1. Ingrid Slaa zegt:

    Mooi en lekker speels! En grappig, ik ben ook met een waslijn bezig. Alleen bij mij hangt hij vol handen en voeten.

Geef een reactie

