Dit is geen tas

Onlangs heb ik aangekondigd dat ik een voorbeeld zou nemen aan drie soorten kunsttassen. Onder andere gaf ik toen een ‘tas’ weer van Marjolein Bos: een beschilderd doek met handvatten eraan. Dat voorbeeld deed me denken aan het bekende schilderij van René Magritte.
René Magritte, 1926Bij mij werd het “Dit nu is geen tas…”
IMG_2702Met, ik kon het niet laten, nog weer een ‘Droste-effect’!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Dit is geen tas

  1. Ingrid Slaa zegt:

    Heerlijk om te zien dat je zelf ook echt weer creatief bezig bent!

  2. Sterre Ruitenburg zegt:

    Leuk! Succes met je volgende projecten!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

