Kunsttassen

Op de site Fantastisch vond ik tassen gemaakt van schilderijen.

3xkunsttas

De gebruikte schilderijen zijn gemaakt door Marthijn de Groot.
Op de site van Marjolein Bos zag ik een andere invulling van het begrip ‘schilderijtas’.
marjoleinbosEerder schreef ik over de rel die Nadia Plesner veroorzaakte met het schilderij van een kind met een Louis Vuitton-tas.
nadia plesner
Drie voorbeelden waar ik mee aan de slag ga, en de resultaten wil ik hier laten zien. Ik ga in december verder met het tassenthema – ideeën genoeg.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Kunsttassen

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Leuk! De drie voorbeelden zijn heel verschillend, maar je kunt ze inderdaad allemaal ‘schilderijtas’ noemen. Ik dacht nog aan het beschilderen van een linnen tas, zoals wel eens op kinderfeestjes wordt gedaan. Succes met je projecten!

    Liefs van Sterre

  2. Pingback: Tas om (van) te houden; tentoonstelling | Katrien Ruitenburg

  3. Pingback: Rembrandt tas | Katrien Ruitenburg

  4. Pingback: Dit is geen tas | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

