Minitasjes

Mijn november blogthema is ‘tas’. Ik heb kleine tasjes gemaakt, met als basis luciferdooshulzen. Je zou denken dat zoiets zo klaar is, maar per tasje ben ik toch wel twintig minuten leuk aan het prutsen geweest!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Minitasjes

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Ik vind je tasjes echt leuk!

    Toen ik zocht naar een citaat met ‘tas’ kon ik niets vinden, maar met ‘koffer’ vond ik er wel een.

    Het ongeduld heeft vleugels en vliegt zijn doel voorbij, het voornemen pakt zijn koffer en mist de reiskoets, de wilskracht vertrekt te voet en komt waar zij wezen wil.
    – Comtesse Diane de Beausacq (Frans schrijfster) –

    Liefs van Sterre

  2. theakwant zegt:

    En… wat gaat er in?

Geef een reactie

