Tabak & Naus: zomerbeelden

Onverwachte ontmoetingen hebben soms veel te bieden. Pas zag ik (op landgoed Avegoor in Ellecom) kleurige beelden van het duo Tabak & Naus. De twee tot op dat moment voor mij onbekende kunstenaars hebben als missie de wereld kleuriger te maken. Ik genoot van hun uitbundigheid!
Laatste nieuws: Marjan Tabak en Jos Naus hebben de laatste hand gelegd aan een kunstkamer in het hotel op het landgoed. Naam van de kamer: Colouring the World

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Tabak & Naus: zomerbeelden

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Inderdaad erg kleurrijk! Leuk!

    Liefs van Sterre

Reacties zijn gesloten.