Edith Schaeffer: Letteren

Letteren

Edith Schaeffer (was getrouwd met Francis Schaeffer, en richtte met hem L ‘Abri op)schreef het boek Hidden Art (verschenen in 1985). Met Hidden Art doelt ze op kunst die in het alledaagse leven naar voren kan komen, en waarmee we onze omgeving kunnen verrijken.  Ieder mens drukt haar of zijn stempel op de omgeving, en die omgeving wordt door anderen gedeeld. Ik geef een paar zinnen in het Nederlands weer.

Niet alleen ons karakter, onze zienswijze, onze persoonlijkheid en onze houding beïnvloeden de mensen met wie we samenwerken of samenleven. Ook ons uiterlijk, en de manier waarop we vorm geven aan onze woon- en werkplek, en de manier waarop we daar zorg voor dragen doen dat!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Edith Schaeffer: Letteren

  1. theakwant zegt:

    Dat vind ik heel inspirerend! Ook dat is aandachtig leven. Mooi

Geef een reactie

