Bespiegelend: handmixer

We hebben hulpmiddelen uitgevonden om ons werk te vergemakkelijken en tijd te besparen, zoals de electrische mixer. Ik heb sinds kort een handmixer; één die lijkt op de afbeelding hierbij. Ik heb gemerkt dat ik daar sneller slagroom mee klop dan met de electrische mixer. De klopper is gebruiksgereed, je bent niet afhankelijk van de beschikbaarheid van een stopcontact en je hoeft geen rekening te houden met het snoer. De mixer wordt in zijn geheel afgewassen, en je bespaart dus de tijd van het schoonmaken van het apparaat, het snoer en de kloppers. Nu wil ik ook nog een handboormachientje, zoals ik als kind mocht gebruiken

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Bespiegelend: handmixer

  1. peterkwant zegt:

    Zo een hadden we vroeger thuis ook. Wel lastiger om met z’n tweeën af te likken! Maar je kan het proberen.

Geef een reactie

