Nieuwe opzet blog

In de eerste twee maanden van dit jaar heb ik me bezig gehouden met het decemberthema (God en kunst) en heb ik 250 dingen bijeen gesprokkeld om weg te gooien. Gaandeweg heb ik nagedacht over de opzet van mijn blog dit jaar. Vorig jaar heb ik mijn eigen creativiteit verkend, in theorie en praktijk. Daarnaast heb ik verschillende kanten van beeldende kunst, en van kunst en christen zijn bekeken. En ik heb een heel aantal kunstenaars voor het voetlicht gehaald. Heel boeiend en verlevendigend was dat.

Dit jaar, in 2012, wil ik met mijn blog iets verbreden. Ik wil me niet alleen bezig houden met beeldende kunst (van mezelf en van anderen), maar ook met de letteren, en met andere dingen die een rol spelen in mijn leven. Mijn plan is om ieder week minstens drie keer iets op mijn blog te plaatsen, waarbij ik de drie genoemde gebieden alle drie op hun beurt aan bod wil laten komen.

  1. Letteren
  2. Beeldend
  3. Bespiegelend

Ik hoop dat deze opzet zowel voor mijzelf als voor mijn lezers genoeg te bieden heeft. Genoeg houvast, en genoeg afwisseling, want beide zijn nodig. Voor de tijd tot en met juni heb ik als thema tijd gekozen.

Volgende opdracht: iets zeggen over de oogst van mijn blog tot nu toe.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuwe opzet blog

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Je plannen voor de nieuwe opzet van je blog klinken goed!
    Ik ben benieuwd…

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

