Laatste falangsttest

Opdracht was om de faalangsttest die ik voor mezelf gemaakt heb weer een keer in te vullen.

  1. Vraag ik me af hoe anderen over me denken? + (bijna nooit)
  2. Word ik overvallen door paniek als ik denk aan wat ik moet doen? ++ (nooit)
  3. Voel ik me waardeloos als iemand kritiek op me uit? ++ (nooit)
  4. Hoe voel ik me bij mensen die succesvol zijn? ++ (op mijn gemak)
  5. Zie ik op tegen taken die ik op me genomen heb? + (nauwelijks)
  6. Geniet ik van het proces, los van het resultaat? ++ (heel erg)
  7. Stel ik taken uit? ++ (niet)
  8. Hoe denk ik over mezelf als iets niet lukt of anders gaat dan ik bedacht had? ++ (nog steeds positief)
  9. Laat ik me weerhouden dingen te doen door faalangst? + (bijna nooit)
  10. Droom ik over falen en tekort schieten? ++ (nooit)

Een stuk positiever dan de eerste keer, in maart. Met die drie keer een plus in plaats van een dubbel plus blijf ik mooi menselijk🙂 !

Volgende opdracht: kunstenares Wilma Wagenaar en haar visie op kunst en God presenteren.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Laatste falangsttest

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat fijn dat je steeds beter kunt omgaan met faalangst!

    De uitspraak ‘Niet volmaakt, maar goed genoeg.’ is inderdaad van toepassing op de uitkomst van de door jou ingevulde faalangsttest.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

