Kunstenaarsafspraakje

Tijdens het kunstenaarsafspraakje van vorige week heb ik koffie gedronken in een cafeetje dat reclame maakte met Max Havelaar-koffie. Dat verdient aanmoediging, vind ik. Ik heb me verdiept in een prachtig boek. Het heet Zo werken wij; 10 ontmoetingen met bijzondere Nederlandse kunstenaars  en het is geschreven door Sacha Bronwasser.

Op de voorkant een fotocompositie van de portretten van de tien kunstenaars die aan bod komen. Zo mooi gedaan!

Iris van Dongen vraagt zich op p. 82 af of het kan: een kluizenaar in je hoofd zijn, en tegelijk heel sociaal. Dat kan, weet ik uit eigen ervaring, maar zo helder heb ik het zelf nooit onder woorden gebracht. Een kluizenaar in je hoofd…

Volgende opdracht: Laten zien hoe mijn agenda een jasje gekregen heeft dat past bij het thema van de maand: kunst en God.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .