Uithangbord atelier

Wat zou ik eens kunnen maken dat te maken heeft met het thema ‘atelier’? Toen ik over die vraag nadacht, moest ik denken aan een uithangbord. En omdat ik van klein houd, heb ik een miniatuur-uithangbord gemaakt. De fraaie imitatie-smeedijzeren krul is van bloemdraad, het kartonnetje (5 x 2,5 cm) heb ik geverfd en met afwrijfletters van het opschrift KAtelier  voorzien, aan beide kanten. Het leuke is dat het bordje beweeglijk aan de krul verbonden is, zodat het heen en weer zou zwaaien in de wind als het, op volgwassen formaat, buiten zou hangen.
                                                                                                           

Volgende opdracht: het thema van de maand december bekend maken.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Uithangbord atelier

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat is dat een leuk uithangbordje! En wat een originele tekst!

    Je zou het best in groot formaat kunnen uitvoeren en het dan aan de deuren van de studeerkamer bevestigen als je aan het schrijven bent. Jammer dat Sinterklaas al voorbij is…

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

