Kunstenaarsafspraakje

Op 11-11-11 had ik een kusnteaarsafspraakje in Utrecht, een stad waar ik vaak genoeg kom om er mijn weg te kunnen vinden, en niet vaak genoeg om te denken dat ik weet hoe alles er daar uit ziet. Het was een mooie novemberdag. De zon ging schijnen. Ik zag vanaf de hoger gelegen Oudegracht de knoestige kruinen van de bomen die op de hoogte van de Werfkelders, net boven het waterniveau van de gracht, geplant zijn. Al jaren en jaren geleden. Maar nooit had ik  ze zo goed bekeken. De kastanjes en de platanen, met hun rest roestbruin blad, en hun prachtige vertakkingen.

Aan de stam te zien
staat de plataan er al lang.
De herfst toont hem mij.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Kunstenaarsafspraakje

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een mooie haiku is dat!
    Pas in de herfst kijk je vaak goed naar de bomen om je heen, omdat ze dan zo snel veranderen.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

