Agenda november

Opdracht was om te laten  zien hoe ik het uiterlijk van mijn agenda aangepast heb aan het thema van de maand november: ‘het atelier’. Ik heb twee bladzijden uit mijn boek-van-de-maand aan elkaar geplakt en daarmee mijn agenda gekaft. Een ’11’ erop – klaar!

Op deze bladzijde van het lesboek wordt uitleg gegeven bij het afgebeelde schilderij: Drievoudig zelfportret (1960) van Norman Rockwell. We zien de schilder die in zijn atelier werkt aan een portret van zichzelf, en daarbij gebruik maakt van zijn spiegelbeeld.

Volgende opdracht: de kunstenaar Martin Geuzendam presenteren.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

