Vier vierkantjes

Voor de vier vierkantjes een bestemming vinden was de weekopdracht. Welke vier ‘dingen’ zijn belangrijk voor mij? Dat vroeg ik me af. Ik kwam uit op: God, mensen, creativiteit en rust. Symbolen daarvoor plaatste ik op/hing ik aan de vier vierkantjes.
Voor God, mijn rots: een steen.
Voor mensen: een legopoppetje.
Voor creativiteit: een tubetje verf in mijn lievelingskleur.
Voor rust: een (vredes-)duif; vogels maken zich geen zorgen.

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Vier vierkantjes

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat heb je de vier vierkantjes op een mooie en creatieve manier toegepast!

    Ik vind dat het echt een kunstwerkje is geworden dat jou typeert. Knap gedaan!

    Liefs van Sterre

Reacties zijn gesloten.