Agenda oktober

Hierhet resultaat van de weekopdracht van vorige week: mijn agenda met een oktober-omslag. Weekopdracht van deze (nu bijna voorbije) week was om contact te leggen met twee christenkunstenaars. Dat is gelukt. Hopelijk kan ik hen binnenkort presenteren, en hen laten vertellen welke toepassingen zij voor kunst hebben.

 

Nieuwe weekopdracht: een toepassing bedenken voor de vier houten vierkantjes die ik op elkaar gelijmd heb.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

3 reacties op Agenda oktober

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat is de omslag van jouw agenda leuk geworden!

    Door het woord ‘oktober’ te schrijven heb je de letters een nieuwe toepassing gegeven.
    Origineel gedaan!

    Liefs van Sterre

  2. Thea Kwant zegt:

    Leuk die website met oude spulletjes.
    En je agenda omslag ziet er mooi uit. Ook je initialen komen goed uit: de grote K van Katrien en een zwierige r. Je hebt er vast weer plezier aan gehad. Dat kun je zien.
    Hartelijke groet,
    Thea

  3. Pingback: Vier vierkantjes | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

