Nadenkertje

Deze reactie kreeg ik op mijn blog van gisteren, en die wil ik jullie niet onthouden.

Wat interessant dat er in de Europese geschiedenis lang geen onderscheid werd gemaakt tussen ambacht en kunst! Betekent dat misschien dat vroeger elke ambachtsman een kunstenaar was en dat wij nu kunstvoorwerpen gebruiken om zo het tekort aan vakmanschap op te heffen?

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

