Bijzondere post

Opdracht  was om met mijn ogen dicht het tiende voorwerp uit twee verzameldozen te pakken, en daar iets mee te doen. De voorwerpen zijn een soort fotolijstje en een blikje waar ooit schoensmeer in gezeten heeft. Ik ben met het fotolijstje begonnen. Het is een kunstof plaatje dat met een schroef en een moer bevestigd is aan een geperst plaatje met één witte kant.

Keri Smith (zie blogroll) bracht me op het idee. Idea 80. Write a letter using an unconventional medium. Waaarom zou een fotolijstje niet op de post kunnen? Ik zocht een bijpassend plaatje voor de voorkant (een deel van een schilderij van Arthur Hopkins (1848 – 1930) ‘Brievenbus van de liefde’).  Nu afwachten of de post mijn ‘kaartje’ gaat bezorgen!

Opdracht voor de volgende keer: laten zien hoe het schoensmeerdoosje een poststuk wordt.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Bijzondere post

  1. Thea Kwant zegt:

    We kunnen wel eens mopperen op de post, maar een fotolijstje als kaart bezorgen ze wel! Ik voel me bijzonder vereerd dat ik die mocht ontvangen! Nu was wel de mooie dame bijna uit het lijstje gestapt. Het schroefje zit alleen aan de onderkant en was wat losser gaan zitten, zodat het meisje de wijde wereld in wilde stappen, maar ze werd gelukkig weerhouden en bereikte mij geheel ongeschonden. Dank je wel voor deze bijzondere kaart van de liefde. Zou het meisje de brief ook aan een vriendin hebben gestuurd? Als ik zo naar de uitdrukking op haar gezicht kijk heb ik mijn twijfels…..
    Veel succes weer met je creatieve en kunstzinnige invallen.
    Liefs,
    Thea

  2. Pingback: Bijzondere post, deel 2 | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

