Vliegende schildpad…

Bij toeval ontstaan onverwachte dingen, dat heb ik maar weer eens bewezen. Ik heb met een kaars een vogel op papier getekend. Met een witte kaars op wit papier, wat betekent dat je ternauwernood sporen op het papier kunt zien. Ik heb de lijnen zichtbaar gemaakt door het papier met waterverf te bestrijken. En wat kwam er tevoorschijn? Een vogel, heus, maar de kop deed me meer aan een schildpad denken. Voor de duidelijkheid heb ik dus maar een paar woken en vogels in de lucht getekend…

Nu ik de foto zie, merk ik dat er veel verbeelding nodig is om hier zelfs maar een levend wezen in te herkennen!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vliegende schildpad…

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een origineel idee is dat!
    Heb je het zelf bedacht, of komt het uit een boek?

    Liefs van Sterre

  2. Thea Kwant zegt:

    Verbeelding is toch juist belangrijk?

Geef een reactie

