agenda-omslag september

Opdracht voor nu: laten zien wat ik heb gedaan om mijn agenda aan te passen aan het thema van september: techniek en toeval.

  • Bij techniek denk ik aan zwart-wit.
  • Ik zocht naar techniek die een rol speelt in het dagelijks leven: sloten en sleutels.
  • Ik bedacht dat ik met mijn blog allerlei sleutels probeer om gesloten deuren waarachter weidse vergezichten verscholen zijn, te ontsluiten.
  • Het toeval liet ik een rol spelen door een voor mij nieuwe techniek toe te passen: ik deed water en een beetje Oostindische inkt in een nevelflesje, legde sleutels en een slotje op een groot vel papaier, en ging aan de slag. En dit werd het!

 

 

 

 

 

 

Volgende opdracht: faalangsttest doen.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op agenda-omslag september

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat is de nieuwe omslag voor je agenda mooi geworden!

    Ik had niet verwacht dat je zo goed zou kunnen zien waar de sleutels en het slotje lagen. Erg leuk!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

