Techniek en toeval

Bij mijn zoektocht naar een nieuw boek-van-de-maand stuitte ik op een titel die nauw aansluit bij het thema Techniek en toeval.  De titel van het boek luidt: Toeval gezocht; kunst, kunstenaars en jonge kinderen. Opvallend: net als vorige maand kom ik uit bij een boek dat met kinderen en kunst te maken heeft. Ik voel me aangetrokken tot het speelse dat we kinderen gunnen, maar waarmee we voor onszelf, als we volwassen geworden zijn, veel minder gul zijn.  

Opdracht voor de volgende keer: laten zien hoe ik de voorkant van mijn agenda aangepast heb aan het maandthema.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Techniek en toeval

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat grappig dat je een boek hebt gevonden dat zó nauw aansluit bij je maandthema!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

