Thema van de maand september

Opdrachtvoor nu was om te vertellen wat ik gekozen heb als thema voor de nieuwe maand. Dat is: ‘techniek en toeval’. Ik wil me bezig houden met de vraag hoe belangrijk het beheersen van de techniek is voor een kunstenaar. En kan iets dat toevallig tot stand komt, ook kunst zijn? Hoe is de verhouding tenchiek – spel? Bijbehorend motto: Moet je voor kunst naar Delf(t) :-)  in 2011?

Een kunstwerk waar veel techniek bij te pas komt: ‘De heilige familie’ van Gaudí  in Barcelona.

Volgende opdracht: Iets zeggen over het kunstenaarsafspraakje van deze week.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Thema van de maand september

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een origineel thema en wat een leuk motto heb je bedacht!

    Ik wens je veel succes toe met het uitwerken van je maandthema.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

