Beeld zonder beeld

Meestal heb ik in mijn hoofd wat ik ga doen op mijn blog, en dan is het niet moeilijk om er aan te beginnen. Dat was nu ook zo. Ik wilde een aangepaste uitvoering van de weekopdracht van onlangs laten zien. Ik heb iets gemaakt naar aanleiding van het boek-van-de-maand, en dat wilde ik laten zien. Helaas is het me niet gelukt de foto van de camera over te zetten op de computer. De bijbehorende haiku schrijf alvast op. Hopelijk kan ik binnenkort de foto erbij zetten!

Ze zit zo zedig

een boek te lezen in bad

dat een groot raam mag.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Beeld zonder beeld

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een grappige haiku is dat!
    Ik ben erg benieuwd naar het bijbehorende beeld.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

