Agenda augustus

Graag laat ik zien hoe ik de voorkant van mijn agenda in overeenstemming heb gebracht met het thema van de maand augustus: ‘erkenning’. Ik kwam uit bij het symbool bij uitstek: een lintje gespeld op de revers van iemand wiens verdiensten openlijk erkend worden.

Ik maakte gebruik van de naaimachine, zwart en wit garen, een schaar, spelden en een naald, een stukje lint, een stervormig knoopje,  een restje gele stof, een stuk krijtstreepstof, en een knoopje.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Agenda augustus

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat heb je dat leuk gedaan!
    Ik vind dat het thema van de maand er heel duidelijk in naar voren komt.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

