Nieuwe maand

Opdracht voor nu: vertellen wat het nieuwe maandthema is, en iets zeggen over het bijbehorende boek-van-de-maand. In augustus is mijn thema ‘erkenning’. Ik wil stilstaan bij de vraag wat erkenning met een kunstenaar doet, en wat het uitblijven ervan betekent. Als boek van de maand heb ik gekozen: Paint a Poem  van Moira Andrew. Een boek gericht op kinderen van vijf tot elf jaar met imaginative ideas for the writing and presentation of poetry. Het gaat in het boek om gedichten maken en presenteren. Duidelijk is dat je zo een podium zoekt voor je poëzie, en waarschijnlijk op erkennnig hoopt.

Volgende opdracht: een slogan bij het maandthema bedenken.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuwe maand

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Wat een leuk en origineel maandthema!
    Ik ben benieuwd naar de manier waarop je het gaat uitwerken.

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

