Gevels

Deze gevels heb ik gesneden uit melkpakken. Allemaal met verschillende deuren, ramen en zo. Een gevel is een grens tussen de binnen- en de buitenwereld. Die grens hoort open te kunnen. Ik weet één huis waar de voorgevel helemaal gesloten is. Een deur zonder raam, en luiken voor de ramen. Dat huis ziet er zó ontoegankelijk uit.

Opdracht: Reageren op de volgende opmerking: Als jij je nog bewuster bent van waar jij je verbonden mee voelt, levert dat denk ik inspiratie, beweging en kunstwerken op. (Ingrid Slaa die als coach mijn blogproject volgt) Ze maakte deze opmerking naar aanleiding van mijn mei-thema, ‘verbinden’. Ingrid heeft meer gezegd, maar deze opmerking bleef haken. Ik denk dat het klopy. Verbinding ervaren is inspirerend. Verbinding doet me ervaren dat ik leef, en zet me in beweging. Hoe kan ik meer verbinding ervaren? Ik denk dat ik soms huiverig ben voor nabijheid. Dat ik bang ben om over mijn eigen grenzen te gaan. Angst is een slcechte raadgever. Verbinding zoeken: iets om mee aan het werk te gaan.

Volgende opdracht: iets zeggen over Andy Goldsworthy en Land Art.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gevels

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Ik vind de verschillende gevels die je uit melkpakken hebt gesneden erg leuk!

    Ik ben benieuwd naar wat je te zeggen hebt over Land Art. Dat ligt natuurlijk op de grens van kunst en landschap!

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

