Nieuw maandthema: Grenzen

De opdracht voor nu was het nieuwe maandthema bekend te maken. In juli ga ik nadenken over het thema ‘grenzen’, en er mee aan de slag. Het thema past bij de vakantiemaand die juli bij uitstek is.

  • Ik wil nadenken over tastbare grenzen. Wat betekent nationaliteit voor een kunstenaar?
  • Ik denk ook aan grenzen aan je kunnen, aan je mogelijkheden Wanneer moet je proberen ze op te rekken, en waneer kun je ze beter aanvaarden?
  • En hoe zit het met de grenzen van de kunst? Wanneer is iets kunst, en wanneer niet?

Opdracht voor de volgende keer: een slogan bedenken die bij het thema past.

 

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuw maandthema: Grenzen

  1. Dat is een leuk maandthema!

    Wat dacht je van de onderstaande uitspraak van Loesje?

    Een grens
    is eigenlijk
    een wens
    om verder
    te gaan

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

