Doos van oude kranten

Opdracht was om te laten zien wat ik gemaakt heb van oude kranten. Als oude kranten nog niet te maken hebben met het thema van de maand (geschiedenis), dan weet ik het niet meer! Ik heb krantenpagina’s tot repen gevouwen, en daarmee gevlochten.

Volgende opdracht: het thema voor juli bekend maken.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Doos van oude kranten

  1. Sterre Ruitenburg zegt:

    Een leuk idee om van oude kranten een doos te maken!
    Is de doos stevig genoeg om er iets in te kunnen bewaren?

    Liefs van Sterre

Geef een reactie

