Papier maché en vouwen

Opdracht voor nu was om het materiaal papier maché en de techniek vouwen te verbinden. Ik heb ontdekt dat papier maché eerder bij de technieken dan de materialen thuishoort. Toch ben ik aan de slag gegaan. Ik kwam uit op het vouwen van een doosje van paier, dat ik wil verstevigen met papier maché.

Hier het gevouwen doosje. Het kan wel wat versteviging gebruiken!

Van de portretschilder Kees Thijn heb ik foto’s gekregen om op mijn blog te publiceren. Zie de blogaflevering over de kunstenaar en zijn medeflatbewoners. Zijn werk is nog tot en met 26 mei (!) te zien in de Pulchri Studio in Den Haag.

Opdracht voor de volgende keer: iets vertellen over de website Artway.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

