Dr. Quinn

Uit Bloemen van geluk moet je zelf planten van Phil. Bosmans een aantal bladzijden gehaald die over liefde (wat verbindt beter?)gaan, en daar een hart van gemaakt. Verbinding  gelegd tussen het toen van de ‘Bond zonder naam’ en het nu waarin de hartekreten over uit je veilige coconnetje stappen meer dan ooit gehoord moeten worden.

Opdracht voor vandaag was iets te zeggen over het kunstenaarsafspraakje van deze week. Ik heb een film bekeken: Dr. Quinn, Medicine Woman. Nostalgie…

Volgende opdracht: ietss zeggen over schaduwkunstenaars.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dr. Quinn

  1. Heimen zegt:

    Op de 19e van de 5e een item plaatsen over de liefde brengt mij ook weer bij de (nieuwe) vreugde in het leven. Inderdaad moet je deze bloemen zelf planten, maar soms heb je anderen nodig die je de goede grond en de levensvatbare planten aanwijzen. Soms kun je die even niet meer ontdekken tussen het onkruid in het donker.
    Mooi om creatief te mogen groeien!

Geef een reactie

