Living Out Loud

Opdracht was om iets te vertellen over het boek-van-de-maand: Living Out Loud van Keri Smith. Ik ben fan van Keri Smith, dat heb ik al eerder gemeld. En nu heb ik een boek van haar. Het ziet er leuk uit: stevig papier, in een spiraalband, met uitklappagina’s, een stickervel en een aankleedpop om uit te knippen. Veel kleur, simpele tekeningen, speelse typografie. Ik voel me met haar verbonden, en dat hebben heel veel mensen. Haar boeken worden over heel de wereld verkocht, en haar blog is populair. Ze verwoordt haar bedoeling met het boek Living Out Loud  als volgt. Living Out Loud is a “to do” book, not a “how to” book. I hope it will encourage you to play, and to face the fears that hold you back. Spel waar je als kind in opging, hoort thuis in je leven van nu.

Hier is een afbeelding van de kaart die ik gemaakt heb. Geïnspireerd door Keri Smith, met haar opsommingen in handschrift, met tekeningetjes!

Volgende opdracht: verslag doen van het kunstenaarsafspraakje van deze week.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

