Slogan mei

De opdracht voor nu: verzin een slogan die past bij het onderwerp van deze maand: ‘verbinden’. Hierkomt-ie: In mei van dit jaar verbind ik van alles met elkaar.

De weekopdracht – pas de omslag van je agenda aan aan de nieuwe maand – heb ik uitgevoerd. Ik heb het vignet dat Rie Cramer tekende in de bundel Het jaar rond voor de maand mei afgedrukt op stof, en daar een omslag van genaaid. Zo verbind ik het werk van een illustratrice die ik bewonder met mijn eigen leven.

En ik maakte een kaart. Ik stuur de kaart aan een lief iemand, en leg daarmee verbinding.

Volgende opdracht: verslag van het kunstenaarsafspraakje van deze week.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

