Beeldentuin

Er zijn in Nederland veel beeldentuinen.

Mooie plek is Boogaard Art in Helmond. Daar is dit bijvoorbeeld te zien:

Ik merk, ook bij het fotograferen van kunst in particuliere tuinen (de weekopdracht), dat ik het hinderlijk vind als ik niets weet over de maker en de achtergrond van een kunstwerk. Die kennis is voor mij (minstens) de helft van het genoegen.

Beeldentuin ‘de Lage Oorsprong’ in Oosterbeek is een initiatief van de Stichting die een vervallen landgoed weer tot bloei wil brengen. Werk van verschillende kunstenaars is er te zien. Onder andere van Edith Markus.

En van Rob Cerneus.                 

Opdracht voor de volgend keer: laten zien hoe ik natuur kunstig fotografeerde – door glas!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

